نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

برنامه جالب پرسپولیس برای مربیان و بازیکنان خارجی

  • کد خبر: ۱۲۳۸۷۵
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
برنامه جالب پرسپولیس برای مربیان و بازیکنان خارجی
باشگاه پرسپولیس برنامه جالبی برای بازیکنان و مربیان خارجی خود دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از حضور ولزلی ننکا، په په لوسادا و اوسمار لاس ویرا در کادرفنی پرسپولیس، این مربیان خارجی باهماهنگی باشگاه پرسپولیس در یکی از هتل‌های خوب تهران مستقر شدند تا کارشان را در پرسپولیس شروع کنند. این در شرایطی بود که خبری از تهیه خانه برای این مربیان خارجی نبود.

حالا شنیده می‌شود که مقدمات سفر خانواده ولزلی ننکا مربی دروازه‌بان‌های برزیلی پرسپولیس به ایران فراهم شده و به زودی خانواده این مربی به تهران می‌آیند. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس درصدد است تا به زودی یک واحد مسکونی برای ننکا فراهم کند تا این مربی بتواند با خانواده خود درتهران زندگی کند.

گفتنی است که باشگاه پرسپولیس در نظر دارد هرکدام از بازیکنان و مربیان خارجی قصد داشته باشند خانواده خود را به ایران بیاورند، برای آن‌ها خانه‌ای تهیه کند. مدیران باشگاه پرسپولیس معتقد هستند هزینه اجاره منزل درتهران نسبت به پرداخت اتاق در هتل ارزان‌تر است و به همین دلیل به زودی تمام خارجی‌های پرسپولیس به منازل خود می‌روند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->